Ik heb er veel geschoten, omdat ik het een hele belevenis vond. Ik wil jullie echter niet overvoeren met mijn snaps en heb er 4 geselecteerd.
Een meer volledige reeks staat op mijn blog voor de belangstellenden.

Deva schreef:Hoe beviel het trouwens, een ballonvaart met hoogtevrees? Heb er zelf ook last van maar in een vliegtuig niet, maar bij een ballonvaart kan ik me voorstellen dat ik zwetend onderin het mandje zou blijven liggen.

Inoordhof schreef:Wauw, die derde!!! Die vind ik echt gewéldig! Ik denk dat je er qua bewerking nóg meer uit kan halen

dhldhldhl schreef:f3: is dat niet gevaarlijk? Zo dicht bij elkaar? (tegen elkaar aanvliegen enzo)

fotobram schreef:dhldhldhl schreef:f3: is dat niet gevaarlijk? Zo dicht bij elkaar? (tegen elkaar aanvliegen enzo)
Een deel van de betaalde kosten is voor een verzekering :-)
Even serieus. Ik heb een aantal ballonnen gezien die langs elkaar heen schuurden zonder kwalijke gevolgen. Op elkaar landen is geloof ik niet aan te bevelen, maar alle piloten staan in radio contact met elkaar en kunnen een en ander op elkaar af stemmen.

AndreaZ schreef:Je had er rustig nog wat meer foto's bij kunnen zetten, maar nr 3 blijft er dan toch bovenuit steken.