adobe, adobe toch,...
- Martinvh
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
er was idd zelfs een gerucht dat je scherpte zou kunnen beinvloeden,.... Niet persé het uit focus halen va iets,... Maar het scherp maken van iets wat dat niet wasHenry schreef:Kunnen ze ook al een mooie foto produceren? Scheelt een hoop geld voor de aanschaf van een body en kwalitatief goede lenzen
Ik geloof dat dat dmv info uit de camera ging,..... helemaal precies weet ik het niet meer, maar ben blij dat dat voor alsnog niet mogelijk is
- Martinvh
- Lid

- Contacteer:
gevonden
https://fstoppers.com/future-versions-o ... harp-again" onclick="window.open(this.href);return false;
1st comment verwoordt het ook gelijk goed (mits het sarcasitsch bedoeld,..is
)
https://fstoppers.com/future-versions-o ... harp-again" onclick="window.open(this.href);return false;
1st comment verwoordt het ook gelijk goed (mits het sarcasitsch bedoeld,..is
Well come ooon... are we getting closer to "Make it awesome" button? =D
Great job guys!
Laatst gewijzigd door Martinvh op 03 mar 2012 01:10, 2 keer totaal gewijzigd.
- Martinvh
- Lid

- Contacteer:
Het beinvloeden van scherpte/diepte kan nu ook al in beperkte maten, maar het is een stuk bewerkelijker.Rophoto schreef:Wat een nepzooi![]()
![]()
Die link in mijn post boven de uwe,... dat zou pas echt jammer zijn als dat er komt
- Martinvh
- Lid

- Contacteer:
graag, maar wel zonder computers,... want anders vinden die wiz-kids wel weer een manier om een wifi van het vaste land te onderscheppen en zo toch updates op internet te plaatsenRophoto schreef:Ik zag het al ....te erg voor woorden..... kunnen ze die gasten die dat verzinnen niet op een eiland wegstoppen ?
toch is er vraag naar,.. (sry menneer vd Salm
forum/viewtopic.php?f=59&t=42054&p=495051#p495051" onclick="window.open(this.href);return false;
- jeroenk
- Lid

Ach...ik vind het allemaal "wel grappig" ... Net zoals hardware zijn beperkingen heeft, zo heeft dit soort software dat ook. Het zullen voor sommige mensen handige tools zijn...maar zoals in een ander topic. Het gaat mij om het plezier...en ik haal meer plezier uit een gave foto uit het doosje...dan per foto uren achter een computer te zitten om ze "awesome" te maken