https://www.spontanefotos.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of https://www.vincentvanrijnfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
(Het lastig te lezen lettertype wordt nog aangepast)

Hoi Martin,Martinvh schreef:Ziet er netjes uit vincent, alleen zou ik idd de headder even aanpassen, deze komt idd wat "uitgerekt over".
Prijzen zijn ook netjes,.. Maar die bruiloftenIk ben geen trouwfotograaf, maar daar kun je toch noppes meer aan verdienen ??
Die budget,...
5 uur schieten op de dag zelf, incl zeg 30 min heen rijden, 30 minuten voorbereiden en 30 minuten terug rijden, dan het selecteren en bewerken á minimaal 3 tot 4 uur totaal,..
is 10,5 uur ! 299,- minus 19% BTW á 56,21 = 242,79 : 10,5 uur =grofweg 23 euro per uur, en dan heb ik er nog geen inkomstenbelasting afgehaald,.. á 42,5%
Óf zit ik verkeerd te kijken

Het linkje staat nu onderaan bij VrijwerkTony schreef:het is niet de bedoeling om dit zo te plaatsen, we hebben een topic Linkruil dus moet er ook je link naar Photodrome in staan![]()
ik zal dit verplaatsen naar linkruil en wacht even af tot je de link er bij hebt geplaatstanders moet ik hem sluiten
![]()

Bedankt voor het complimenten, van de foto's moet ik het uit eindelijk hebben natuurlijk....cindyv schreef:Ten eerste, mooie duidelijke site. En na wat verder kijken, wat een mooie trouwfoto´s staan er bij recensies zeg..
Dat is misschien wel waar ja...de opzet was om de site lekker rustig te houden, vandaar het misschien wat saaie logo....daar zal ik mij eens over buigen.cindyv schreef:Ten tweede heb ik wel een paar eerste gedachtes voor je, mocht je er wat aan hebben
- Ik vind de kleur zwart niet helemaal bij de slogan 'spontane' foto's passen
.
Daar had Martin het ook al over. Bij mij ziet het er gewoon uit, ook in het software programma. Kun je een printscreen maken en in het topic zetten?cindyv schreef:- Het logo bovenaan is niet in de juiste verhouding, is een beetje uitgerekt.
De menubalk is nu duidelijker te lezen waardoor dit misschien niet meer nodig is.cindyv schreef:- Ik zou de bedrijfsgegevens samen voegen met biografie.
De menubalk is nu duidelijker te lezen waardoor dit misschien niet meer nodig is.cindyv schreef:- En recensies misschien in een dropdown bij contact, dat maakt het rode menu wat korter-overzichterlijker. Misschien kan dat lettertype dan iets kleiner edit; GROTER!.
Als het goed is, staat het er nu wel bij.cindyv schreef:- Fotofeestjes is nieuw staat er, maar staat niet onder de knop nieuws.

Oh,zo komt het bij mij ook over inderdaad. HahahaMartinvh schreef:
Vooral de onderste letter Vincent,.. deze komen op mij iig wat "uitgerekt" over

Martinvh schreef:ja is netjes hoor
maar ondaks ik rood opzich wel mooi vind zou ik toch gewoon voor plain wit gaan vincent.
Vooral (met alle respect) oudere mensen gaan hier gegarandeerd moeite mee hebben om te lezen dat rood op zwart