naam bij maandfoto
- ida
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik zal me eerst gaan voorstellen, ook dat wist ik niet...hm....
Dat van die wedstrijdfoto snap ik niet..ga dr mee aan de slag!
- ida
- Lid

- Contacteer:
Toch zie ik mijn maandfoto (busstation emmen) wel geplaatst staan....klik week/maand aan en hij staat er..echt..
dus ik begrijp niet zo goed wat er mis is ?
Had ik 'm ergens anders neer moeten zetten? En nb ook nog ge-upload zo van de pc..
Had ik 'm ergens anders neer moeten zetten? En nb ook nog ge-upload zo van de pc..
- Tony
- Lid

nu snap ik het
je had hem eerst ergens anders moeten plaatsen
daar om is het zo belangrijk om eerst eens alles te lezen en dan pas te plaatsen. lees eerst maar even de maandopdracht door Klik dan zie je waar je hem moet plaatsen, kijk even goed hoe de opschrift van de foto moet , vergeet niet te vermelden wanneer de foto is gemaakt ..succes daarna kunnen we de naam en de link in de wedstrijd ook aanpassen.
daar kun je inderdaad van je pc uploaden
daar kun je inderdaad van je pc uploaden
- ida
- Lid

- Contacteer:
Zeker moet ik alles eerst NOG BETER doorlezen..
..ik wil te snel meedoen...
Het moet me wel van 't hart dat de site niet echt heel gebruiksvriendelijk is..maar ik zet door!
Wow
uploaden vanaf pc zou idd geweldig zijn!
Dank voor je antwoord!
Het moet me wel van 't hart dat de site niet echt heel gebruiksvriendelijk is..maar ik zet door!
Wow
Dank voor je antwoord!
- Frans
- Lid

- Geslacht: Man
Daar ligt een mooie uitdaging voor je Ida.Het moet me wel van 't hart dat de site niet echt heel gebruiksvriendelijk is..maar ik zet door!
Help onze beeerder met ultieme tips om de gebruikersvriendelijkheid te verhogen en je mag mee met het volgende Photodrome-uitje.
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Het is technisch niet moeilijk om er voor te zorgen dat de leden de foto's direct kunnen uploaden op dit forum, edoch dit is prijstechnisch zeer duur. Qua opslag ruimte en dataverkeeer 
- ida
- Lid

- Contacteer:
zo is het maar net!
het zou voor ons, leden, zo handig zijn direct te kunnen uploaden vanaf eigen pc.
Als dat mag/kan (is dat echt duur????) dan zal ik af en toe tips in de ether gooien
.
Heb ik toch nog een vraag...behalve bij week/maandthema..mag je willekeurig wat voor foto zomaar opsturen? Of behorend bij een thema wellicht? Dan kan ik aan de slag!
Ik kom daar namelijk nog niet echt uit.
het zou voor ons, leden, zo handig zijn direct te kunnen uploaden vanaf eigen pc.
Als dat mag/kan (is dat echt duur????) dan zal ik af en toe tips in de ether gooien
Heb ik toch nog een vraag...behalve bij week/maandthema..mag je willekeurig wat voor foto zomaar opsturen? Of behorend bij een thema wellicht? Dan kan ik aan de slag!
Ik kom daar namelijk nog niet echt uit.
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
forum/viewtopic.php?f=23&t=16" onclick="window.open(this.href);return false;
Ga naar forum waar een betreffende foto het beste hoort, en plaats deze aldaar met een maximum van twee topics in de beoordelingsfora
Ga naar forum waar een betreffende foto het beste hoort, en plaats deze aldaar met een maximum van twee topics in de beoordelingsfora
- ida
- Lid

- Contacteer:
Het is wat...ik snap er nog steeds niks van, ik dacht dat ik eerst ergens moest klikken, het verhaal van de (maand)foto moest schrijven, deed ik, het is al geplaatst. MAAR nu moest ik ergens anders klikken en daar de foto uploaden????
Haal mn foto maar weg, ik probeer eerst gewoon een foto te plaatsen, later doe ik wel mee met de maandopdracht
Ik lees op deze site dat ik gelukkig niet de enige ben die problemen heeft met plaatsen van foto's als je hier nieuw bent ...
Haal mn foto maar weg, ik probeer eerst gewoon een foto te plaatsen, later doe ik wel mee met de maandopdracht
Ik lees op deze site dat ik gelukkig niet de enige ben die problemen heeft met plaatsen van foto's als je hier nieuw bent ...