2

05/06/2011
Beide op 10mm.
Ik ben sinds kort in de gelegenheid om ook 's avonds te huren.

Heerlijk...wat een rust daar. Misschien ik ga volgende week zondagavond weer. Nog rustiger daar als er 22 jongens in korte broek ergens achter een bal aan rennen.heidelroosje schreef:Was je lekker op de boot in de Biesbosch aan het varen?
Als 't doorgaat dat ik met je mee ga dan zou ik daar maar niet te zeker van zijn.Gert64 schreef:Nog rustiger daar als er 22 jongens in korte broek ergens achter een bal aan rennen.

Dan ben ik toch genoodzaakt om ducttape mee te nemen om jouw bekkie dicht te plakken, anders jagen we de Bevers weg.Ron62 schreef:De eerste is een mooie Gert!
Als 't doorgaat dat ik met je mee ga dan zou ik daar maar niet te zeker van zijn.Gert64 schreef:Nog rustiger daar als er 22 jongens in korte broek ergens achter een bal aan rennen.

heidelroosje schreef:Gert64 schreef:Nog rustiger daar als er 22 jongens in korte broek ergens achter een bal aan rennen.
Trouwen?
Ik zou maar 2 rollen meenemen......kun je m'n handen en voeten ook vastplakken.Gert64 schreef:Dan ben ik toch genoodzaakt om ducttape mee te nemen om jouw bekkie dicht te plakken, anders jagen we de Bevers weg.