Drie vogels uit de Apenheul
- AmstelBright
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, vind dat de struisvogel lekker imposant overkomt door je laag gekozen standpunt. Ga wel met mijn voorganger mee vwb de verscherping in alle platen. Komt bij mij ook net even iets te over 
Hier ook 1 mede door die mooi 'krul'die de veren maken aan 1 zijde.
Verder is al het eenen ander gezegd. Gezien de gebruikte apperatuur ook nog kanp gedaan. moet zelfs met croppen nog redelijk dicht bij je onderwerpen zijn geweest.
Verder is al het eenen ander gezegd. Gezien de gebruikte apperatuur ook nog kanp gedaan. moet zelfs met croppen nog redelijk dicht bij je onderwerpen zijn geweest.
- momentum60
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Eerlijk gezegd vind ik ze wel verrassend....
Ik ga ook voor de eerste.
Ik ga ook voor de eerste.
- AmstelBright
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Dank allemaal voor de reacties. De verscherping komt bij dit formaat deels op het conto van Flickr - de originele Lightroom-export naar 1280x??? pixels pastte ook wat verscherping toe, maar toch minder heftig.
Je kunt daar bij de Apenheul inderdaad vrij dicht bij de dieren komen. Maar ik had geen langere lens dan 100mm (200mm full-frame equivalent op µ4/3), dus croppen was wel nodig.
Je kunt daar bij de Apenheul inderdaad vrij dicht bij de dieren komen. Maar ik had geen langere lens dan 100mm (200mm full-frame equivalent op µ4/3), dus croppen was wel nodig.