Wel een hoop kijkers, geen commentaar. Dus is het niks. En ik ben het eens. In kleur volgens mij veel beter!
Het rood en zwart van de bank komt in de mensen terug.

Ik pleur ze dan maar in de bak....petervaneekelen schreef:Net terug van vakantie dus ik zie m ook nu pas - doe mij ook maar z/w. De dof vind ik mooi, maar verder is het niet veel bijzonders. Ik vermoed dat de hoedjes je aandacht getrokken hebben, dat herken ik wel

Zou mijn ego gekwetst zijn? Goed dat ik op vakantie ga, anders zou ik aan de therapie gaan....heidelroosje schreef:GJ de besten... why... je bent toch niet afhankelijk van een paar commentaren..
gewoon lekker bewaren als JIJ ze mooi vindt!

gjdenbesten schreef:Zou mijn ego gekwetst zijn? Goed dat ik op vakantie ga, anders zou ik aan de therapie gaan....heidelroosje schreef:GJ de besten... why... je bent toch niet afhankelijk van een paar commentaren..
gewoon lekker bewaren als JIJ ze mooi vindt!![]()
![]()
![]()
Dank voor je opbeurende woorden

,heidelroosje schreef:gjdenbesten schreef:Zou mijn ego gekwetst zijn? Goed dat ik op vakantie ga, anders zou ik aan de therapie gaan....heidelroosje schreef:GJ de besten... why... je bent toch niet afhankelijk van een paar commentaren..
gewoon lekker bewaren als JIJ ze mooi vindt!![]()
![]()
![]()
Dank voor je opbeurende woorden
Ik denk het...![]()
Ego is slechts de trots, eer en buitenkant van het ik...
en euhm, waar gaat de reis naar toe?
Ik wil ook weer op vakantie..
forum/viewtopic.php?f=10&t=46218" onclick="window.open(this.href);return false;

Nee hoor, ik voel me helemaal niet gekwetstpetervaneekelen schreef:Jeetje, was niet mijn bedoeling om te kwetsen inderdaad. Ik zou anders al mijn eigen foto's ook "in de bak" moeten "pleuren" ...Veel plezier in Zuid Engeland!