11/07/2012, Plompe Toren
360mm. Ik had nog over....

Ik heb er zeker nog wel een paar. Misschien wel plaatsenswaardig ook, moet nog even kijken. Je zegt het zelf al: Ik ben meer van de landschappen. Dat doe ik feitelijk hier ook, maar dan met lucht. Ik vond het mooi om dit prachtige dier ahw een bommenwerper af te beelden. Ik hoef niet direct het dier zo groot mogelijk af te beelden.Ron62 schreef:De jouwe staat er ook goed op Gert.![]()
Je hebt er zeker nog wel een paar?.....bij jou vloog en zat ie ook vlakbij en deze keer zag jij 'm toch echt eerder dan ik.
Ik ben natuurlijk wat langer gebleven dan gepland en dat heeft me geen windeieren gelegd.....ben 't zooitje een beetje aan 't uitzoeken en dan komen er nog wel een paar online.

Nee? Dat doe ik nooit en te nimmer hier, foto's weghalen. Zal wel aan imageshack liggen. Nu staat ie er. En ik vind m nog steeds mooi.bobross schreef:weer weggehaald ?

jammer , misschien blocked de firewall van het werk hem .Gert64 schreef:Nee? Dat doe ik nooit en te nimmer hier, foto's weghalen. Zal wel aan imageshack liggen. Nu staat ie er. En ik vind m nog steeds mooi.bobross schreef:weer weggehaald ?

Als dat het geval zou zijn dan geef ik dat wel toe, maar nu niet want deze is scherp, ook op 100% ik heb zeer goed gekeken. Nu is het zo dat hier de foto iets verkleind wordt weergegeven, je moet even linksboven klikken.iew schreef:Mooie plaat, alleen lijkt hij hier net niet helemaal scherp op het koppie.