Hier drie plaatjes van dit mooie landschap.

exif: f/22, 1/15, ISO 100, geen flits

exif: f/22, 1/15, ISO 100, geen flits

exif: f/22, 1/2, ISO 100, geen flits
Het was er echt schitterend! Volgende keer terug voor de flora en fauna

Ik heb hem vervangen, bedankt voor het bericht.Tony schreef:de eerste foto is te klein, graag even groter plaatsen![]()
► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.
dit kun je doen door op bewerk te klikken (onder foto's)en dan de te kleine foto vervangen door de goede grote

Bedankt voor de opmerkingen. Ik heb de eerste foto iets bewerkt. Ik vond de zon op de originele mooier maar hij was erg donker.Mendel schreef:Zien er scherp uit met goede kleuren en belichting, dus aan de technische kant geen aanmerkingen mijnerzijds.
Qua opbouw is de laatste de minste voor mij, mis hier de diepte langs de vaart die je bij de andere twee wel hebt weten te vangen, achterste molen wordt wat bruut afgesneden.
De eerste met de zon in beeld geeft enige flare, niet per definitie een manco, maar deze flare alhier oogt voor mij niet zo mooi.
De tweede geniet dan mijner voorkeur, met de zachtste kleuren, de meeste doortekening op de molens ten opzichte van de eerste. En stukje riet aan de rechteronderzijde kadert beeld mooi in en verschaft verdere dieptewerking

Veel mooier zo.Desta schreef:Bedankt voor de reacties. Ik ben nog maar net begonnen met fotografie (natuurlijk wel altijd vakantiekiekjes en zo gemaakt) dus ik weet wel wat HDR is, maar hoe ik dat moet doen?? Geen flauw idee![]()
maarrrr.... ik zal eens kijken of ik daar uit kan komen.
@Julia, Ik heb de derde foto gecropt. Is tie zo beter?