heb er een 2e foto bij gedaan , en had zoiets van zo'n molentje verlaten bij een huisJulia-V schreef:Wat dacht je zelf toen je deze plaat maakte.
Had je een bepaald beeld voor ogen?

het is leuk om er even naar te kijken maar niet bijzonderheidelroosje schreef:Ik ben het eens met de voorgaande commentaren, de tweede voegt niet veel meer toe..
De vraag van Julia heb je beantwoord met: had zoiets van zo'n molentje verlaten bij een huis .. het stond gewoon leuk erbij..
Hoe vind je de foto nu op dit moment eruit zien, nu je het resultaat van je gevoel gezien en geplaatst hebt?

fotofons schreef:het is leuk om er even naar te kijken maar niet bijzonderheidelroosje schreef:Ik ben het eens met de voorgaande commentaren, de tweede voegt niet veel meer toe..
De vraag van Julia heb je beantwoord met: had zoiets van zo'n molentje verlaten bij een huis .. het stond gewoon leuk erbij..
Hoe vind je de foto nu op dit moment eruit zien, nu je het resultaat van je gevoel gezien en geplaatst hebt?

bedankt voor je snelle reactie , en zodra iik daar weer in de buurt ben , gewoon weer opnieuw proberenheidelroosje schreef:fotofons schreef:het is leuk om er even naar te kijken maar niet bijzonderheidelroosje schreef:Ik ben het eens met de voorgaande commentaren, de tweede voegt niet veel meer toe..
Zo zie ik het ook, je hebt een bepaald gevoel gehad, over hoe je de foto wilde weergeven..
Ik denk dat er legio leukere foto's gemaakt kunnen worden van dit ding