Nycticorax nycticorax
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Mooie foto's hoor en gefeliciteerd met je TC.
Ik denk dat ik nr.1 't mooist vind, maar hij steekt niet met kop en schouders boven de rest uit.
Ook foto's uit een dierentuin kunnen mooi zijn als je niet ziet dat ze in een dierentuin gemaakt zijn en ook daar is 't niet altijd even simpel om nette foto's te maken.
Ik denk dat ik nr.1 't mooist vind, maar hij steekt niet met kop en schouders boven de rest uit.
Nou willen we 't hele verhaal natuurlijk horen.tjieken schreef:hier is werk ingestoken!
Tsja en toch hoort de achtergrond ook bij de foto......een achtergrond kan een foto maken of breken, maar ik vind 't met de ruis wel meevallen.tjieken schreef: Ruis???? Kijk aub naar de vogel en niet naar de achtergrond. Jongens toch, waar gaan we naar toe????
Dit is vogelfotografie on top! (geen dierentuin hé!)
Ook foto's uit een dierentuin kunnen mooi zijn als je niet ziet dat ze in een dierentuin gemaakt zijn en ook daar is 't niet altijd even simpel om nette foto's te maken.
Iedereen van harte bedankt!
Ben superblij met de TC!
Ben superblij met de TC!
- wil53
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Geweldig mooie vogels en ook mooie foto,s met 1 en 2 voor mij als mooiste en dat had zeker nummer 2 geweest als je er niet voor had gekozen voor de centrale positie terwijl de vogel een kijkrichting heeft. zoals je dat bij 1 en 3 wel hebt gedaan.
De tc is je van harte gegeund en ook zeer verdiend.
De kwak is afgelopen week ook in limburg gefotografeerd.
De tc is je van harte gegeund en ook zeer verdiend.
De kwak is afgelopen week ook in limburg gefotografeerd.
Heel mooie technisch goed uitgevoerde serie meer nr1 als topper
- BertvanElten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Hoi Tjieken, even los van alle teksten rond deze foto's: PRACHTSERIE, je geduld is zeker beloond.
Gr, Bert
Gr, Bert