Exif: 1/500 sec bij F/5.0 Iso 100, 85 mm
Exif: 1/500 sec bij F/5.0 Iso 100, 85 mm

Lijkt, het is hem niet hoor!WietseH schreef:Mooie plaat, de rij mensen leidt je door de foto heen, hij weet de aandacht goed vast te houden.![]()
De persoon helemaal rechts lijkt veel op de zanger Charly Luske!

Maar hij heeft de zaak duidelijk wel onder controle, bij wanordelijkheden zal hij degene zijn die kordaat ingrijpt!gjdenbesten schreef:Lijkt, het is hem niet hoor!WietseH schreef:Mooie plaat, de rij mensen leidt je door de foto heen, hij weet de aandacht goed vast te houden.![]()
De persoon helemaal rechts lijkt veel op de zanger Charly Luske!

Mijn vrouw zegt weer van niet. Ik hebeens op internet gezocht naar foto's van hem, maar volgens mij is het hem niet.... Wie het zeker weet, mag het zeggen!WietseH schreef:Dat zei mijn vrouw ook al, die ziet dat meestal ook beter als ik.

Ja, mijn vrouw zegt ook van niet, ik ga er maar van uit dat de dames gelijk hebbengjdenbesten schreef:Mijn vrouw zegt weer van niet. Ik hebeens op internet gezocht naar foto's van hem, maar volgens mij is het hem niet.... Wie het zeker weet, mag het zeggen!WietseH schreef:Dat zei mijn vrouw ook al, die ziet dat meestal ook beter als ik.

Altijd een handig standpunt voor een manWietseH schreef:Ja, mijn vrouw zegt ook van niet, ik ga er maar van uit dat de dames gelijk hebbengjdenbesten schreef:Mijn vrouw zegt weer van niet. Ik hebeens op internet gezocht naar foto's van hem, maar volgens mij is het hem niet.... Wie het zeker weet, mag het zeggen!WietseH schreef:Dat zei mijn vrouw ook al, die ziet dat meestal ook beter als ik.