Dat schip had ik denk ik toch nog even weggepoetst. Maar buiten dat letterlijk zeer kleine dingetje vind ik het een erg mooie, sfeervolle foto. De prachtige weerkaatsing in het water maakt het af.
Ja hij had net een stukje groter gemogen, maar ik vind hem wel een meerwaarde hebben. De lucht gaat echt naar de schip toe, dat vind ik wel gaaf Hele mooie foto!
Wauw, ongelooflijk mooie sfeer, kleuren en reflectie. Dit podium verdiend een hoofdrolspeler. Ik zou een proberen om er een grotere boot "in te shoppen". Dan zou hij buitenaards mooi. Deze plaat heeft zoveel potentie om er een "winnaar" van te maken.
Prachtige plaat met heerlijke kleuren en reflecties!
Bootje heeft voor mij op deze manier geen meerwaarde, vind hem nu een vervelende 'vlek'
Bootje kan werken maar dan had hij voor mij wat prominenter in beeld gemogen.
Prachtige plaat, de blikvanger is hier de leegte, de ruimte, de weerspiegling van de prachtige pastelluchten, een plaat die innerlijk veel rust en balans brengt.
Is alleen rustig naar kijken, genieten en mijmeren, topper voor mij
maar ik mis iets,... door je lange sluitertijd (althans, niet gekeken, maar dat vemoed ik) is alles bewogen en mis ik iets scherps in de plaat. Van mij had het schip bvb dus ook wat groter gemogen zodat je iig een scherp referentiepunt in je foto hebt,...
Maar ja de Kapitein vragen dichter langs de kust te vragen is geen goed idee zoals een tijdje geleden bleek