Tja... ik heb deze geschoten en ook al zit hij niet heel dichtbij, hij stond er wel mooi op (imo )
De spiegeling van het water geeft voor mij een extra sfeertje, net als de lichtval.
Dan ga je dus een uitsnede maken en ik kwam op deze afwijkende maat uit. Mij smaakt het wel... maar toch de vraag: Is het of
Oh, ik had hem zeker bij dieren gezet. Haha. Dank voor het verplaatsen Tony
Ja, die zwarte rand... vind het wel wat hebben... lopen er nog een paar rond hier, hihi. Maar smaken verschillen
Bedankt voor jullie mening Birdman en Tony.
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik hier met 'de spiegeling' iets anders bedoel als jullie denken. Ik bedoel de schittering van het water, want de meeuw zelf heeft inderdaad geen spiegeling in het water
De foto is verder niet omgezet naar zwart-wit. Hij is zoals hij is, haha.
Ik kan hier wel een muurtje bedenken
Maar dat maakt allemaal niet uit. Niet iedereen hoeft alles mooi te vinden en ik vraag tenslotte om jullie mening....
Bedankt hiervoor
Mooie rouwkaart, heerlijke droevige kleurstelling met een uitsnede die me wel smaakt daar die de lange lijdensweg moet voorstellen die het persoon heeft ondergaan met als kroon op het werk de zwarte rand.
Het is dat de meeuw zijn veren nog heeft anders zou ik aan een chemo slachtoffer denken
Ik gebruik meestal twee kaders: "zwart, wit, zwart" en "wit, zwart, wit"
Persoonlijk zie ik helemaal geen connectie met rouwrandjes, die meestal grijs zijn