1.

2.

3.

4.

Je hebt gelijk, maar zéker buiten op het strand vind ik dat gelden.sugarman schreef:Leuk allemaal.
3 vind ik niet zo qua compositie en 4 vind ik zo stijf als een plank hoe ze daar staat.
Action dat mis ik. Kinderen vinden het onder andere leuk om de lucht in te springen. (kan ook in een studio)

heb dus een verkeerde selectie gemaakt....springende, draaiende heb ik ook van haar!sugarman schreef:Leuk allemaal.
3 vind ik niet zo qua compositie en 4 vind ik zo stijf als een plank hoe ze daar staat.
Action dat mis ik. Kinderen vinden het onder andere leuk om de lucht in te springen. (kan ook in een studio)

Tuurlijk wel. Anders krijg je kritiek dat je onderwerp te centraal staat.Ik heb altijd geleerd om het onderwerp buiten het midden te houden vandaar ....niet meer doen dan?????

paly schreef:Tuurlijk wel. Anders krijg je kritiek dat je onderwerp te centraal staat.Ik heb altijd geleerd om het onderwerp buiten het midden te houden vandaar ....niet meer doen dan?????

Maak gewoon mooie foto's dan maakt het mijns inziens niet uit. Trek je niet te veel aan van al die regeltjespaly schreef:Tuurlijk wel. Anders krijg je kritiek dat je onderwerp te centraal staat.Ik heb altijd geleerd om het onderwerp buiten het midden te houden vandaar ....niet meer doen dan?????