Challenge XXIII - De opdrachten
wow. er zitten echt mooie dingen tussen.
wordt moeilijk beslissen
wordt moeilijk beslissen
- Annemiek
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Het was dan ook best een uitdaging, want toen ik de opdracht las had ik zoiets van: Ëh.... wat is dat nou weer? Leuk om er dan zo mee aan de slag te gaan en te ontdekken dat dingen ook heel anders in elkaar zitten als je in eerste instantie denkt.
Ben ook zeer onder de indruk van de andere inzendingen. Knap werk is er geleverd de afgelopen week door iedereen
Ps: hoe lang duurt het stemmen eigenlijk?
Ben ook zeer onder de indruk van de andere inzendingen. Knap werk is er geleverd de afgelopen week door iedereen
Ps: hoe lang duurt het stemmen eigenlijk?
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Echt waar, die Mendel heeft een lol achter zijn computer
Hoe kan ik het de kandidaten moeilijk genoeg maken en laten zweten.... (ik zou hetzelfde doen, haha)
Nou, kom maar op hoor! Ik laat me niet kennen en durf alle uitdagingen aan (sta alleen niet in voor de eindresultaten, hihi)
Nou, kom maar op hoor! Ik laat me niet kennen en durf alle uitdagingen aan (sta alleen niet in voor de eindresultaten, hihi)
- Sjan
- Lid

Als het addertje onder het gras "Zelfportret achter een flink beslagen ruit " is dan laat mij maar winnen.Mendel schreef:Oh ja, alle kwartfinale's worden zelfportreten, maar wel met een addertje onder het gras