de eerste lijkt me wat te veel verscherpt , wel een mooie comp. de tweede is te rommelig om te zien wat er nu eigenlijk op staat
zet er je Exif eens bij
Foto 1 is inderdaad een goede compositie, lijkt mij ook iets te veel naverscherpt en ik heb het idee dat de foto wat veel in het groene neigt.
Foto 2 is te druk en ik geeft Tony gelijk dat je lang moet kijken om te zien waar je naar aan het kijken bent.
was precies wat ik ook dacht, eerste lijkt idd overscherp en wordt daardoor nog drukker. Op zich wel een leuk beeld overigens. Ook vind ik het daar jammer dat lucht rechtsbovenin nogal fel is.
Bij de 2de snap ik wat je wilde doen, maar mijn aandacht wordt telkens weer naar linksonder getrokken omdat de stam daar zo licht is. Ook mist er een duidelijke eyecatcher..
Alles is al gezegt ,maar ik heb toch nog een vraagje.
Als je een stukje naar links was gaan staan had je dan net niet de pad op het bruggetje mee kunnen platen.
En de boom wel in beeld houden maar nog meer naar links
dat zou gekund hebben Julia ik ben me er soms bewust van dat ik beter door mijn zoekertje ga kijken naar de compositie, maar ja gaat niet altijd goed he.