Bedankt voor jullie reacties
andre; ik heb de foto recht gezet op een rijtje paaltjes die in de mist stonden en die met de bewerking verder in de mist zijn verdwenen
Dwa. Ik ben met mijn auto voor het eerst off-road gereden naar een plek waarvan ik wist dat er fazanten zitten. (overigens op een zeer vaak bereden route) Nu met de vorst durfde ik dit wel aan gezien het feit dat de banden sporen hier en daar flinke kuilen hebben gemaakt.
Toen ik een fazant zag, zeer dichtbij gestopt en eerst vanuit de auto, en later uit de auto telkens wat dichterbij gekropen. Dit vrouwtje had mij echt wel gezien want voor deze foto heb ik er ook dat ze gewoon wat loopt te knabbelen, en ook dat ze mij aan kijkt. Op een gegeven moment ging ze zich zo verstoppen. ik dacht dat ze gewoon moe was ofzo. Maar vlak nadat ik deze foto heb gemaakt vloog ze op omdat ze werd aangevallen door een hond. Ik denk achteraf dat ze zich ook voor die hond heeft willen verstoppen. Deze plek word momenteel vrij druk gebruikt als recreatie gebied, dus misschein dat ze mensen wel heel erg gewend is. Overigens de mannetjes die ik ook heb gezien waren veel eerder gevlogen. Niet goed te schieten dus met 150 mm