Ik ben er blij mee, tenslotte een eerste landschap maar, net als bij mijn Bonaire boot
Ik vind hem zelf nu wel het desolate van de plek uitdrukken.

update:

Huh? Ik kijk niet wie kijkt... Bedoel je dat 64 mensen kijken die gast zijn? Nee, dat wist ik niet. Ik ben actief lid op meer fora maar dit ken ik niet nee. Kreeg ik nu zojuist een standje van je?Frans schreef:@nuelle: al meer dan een jaar lid en dan nog niet weten dat de meeste views van gasten komen die niet mogen reageren.

Ik snap je punt nu. Ik schrok van de toon van berichtje denk ik...Frans schreef:niemand kan zien wie kijkt.
als je het als een sneer ervaart dan is het een sneer.
maar dit fenomeen komt zo vaak langs hier dat ik verwacht dat je het kent.
gasten kunnen niet reageren en veel leden moeten gewoon overdag werken.
geduld is een schone zaak.

Ik zie dat vlekkerige niet op mijn scherm... er zit wel ruis in. Zie je dat?Annemiek schreef:Ik vind je omzetting wel wat hebben. Wat ik wel jammer vind, is dat de lucht bovenin iets minder mooi is. Ziet er een beetje vlekkerig uit

Ik snap nu wat je bedoeld. In het origineel zitten boven een een soort langgerekte sluierwolk. Die is vlekkerig geworden nu... Ik zag het zelf niet.Annemiek schreef:Beetje rechts bovenin... alsof er strepen verticaal door die lichte wolken heen lopen. Beetje lastig uitleggen![]()
Het ziet eruit alsof het door de bewerking komt en het zal ws niet in het origineel zitten.