Boerderij bij nacht - update
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik vindt deze verassend sterk
Erg mooi belicht op de hemel met zijn sterren, en het huis met de lichten door de vensters. Silhouet van de bomen en het zwarte vlak van het land omgeven mooi het huis. Werkt allemaal erg mooi hier
Erg mooi belicht op de hemel met zijn sterren, en het huis met de lichten door de vensters. Silhouet van de bomen en het zwarte vlak van het land omgeven mooi het huis. Werkt allemaal erg mooi hier
- Rob Olivier
- Lid

Ik vind hem ook erg geslaagd! De sterrenhemel, het huis... heel mooi uitgevoerd. Naar mijn smaak had er van onderen wel een stukje van het zwarte vlak af gemogen.
- dhldhldhl
- Lid

- Contacteer:
Jeeej, TC 
Bedankt voor de reacties allen, en voor de TC uiteraard
@vaag: Tsja, in kleur is ie ook aardig, maar ik vond hem net wat meer sfeer hebben in zwart-wit (ook omdat de kleuren vrij lastig waren om goed te krijgen
)
Bedankt voor de reacties allen, en voor de TC uiteraard
@vaag: Tsja, in kleur is ie ook aardig, maar ik vond hem net wat meer sfeer hebben in zwart-wit (ook omdat de kleuren vrij lastig waren om goed te krijgen
- ni3lsj4ns3n
- Lid

Ik heb kleur niet gezien maar ik heb niet het idee dat dat beter is.
Heb je bewust niet gelijk meer ruimte aan de bovenkant genomen en minder aan de onderkant?
Heb je bewust niet gelijk meer ruimte aan de bovenkant genomen en minder aan de onderkant?