Het spijt me,de volgende keer zal ik er rekening mee houdenFrans schreef:mooie binnenkomer harma.
had niet meteen het typisch toscanegevoel maar dat ligt denk ik aan mijn geromantiseerd beeld van de streek.

bedankt voor je tip,ik had dat niet opgemerkt..__Erik__ schreef:Zou overal kunnen zijn, maar is toch een fijne plaat
Zou wel je sensor even laten schoonmaken, zitten wel een paar stofjes/vlekjes op

De volgende keer zal ik een ander plaatsje opzoekenDeva schreef:De foto heeft mooie kleuren en de opgaande lijn van de voorgrond is ook prettig, maar toch vind ik de foto wat saai. Een meer uitgesproken contour van een mooie boom of kerkje zou welkom zijn.

Ook mijn gedachte.Deva schreef:De foto heeft mooie kleuren en de opgaande lijn van de voorgrond is ook prettig, maar toch vind ik de foto wat saai. Een meer uitgesproken contour van een mooie boom of kerkje zou welkom zijn.

Bedankt voor je tip....ik moet nog zoooo veel lerenGotchas schreef:Lucht kleuren lenen zich uitstekend voor een silhouet plaat.
Het hier getoonde silhouet mist echt enige spanning.
Waardoor ik snel ben uitgekeken op de plaat