laarzen aan en liveview. Op 10mm F9.
29/12/2012

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik twijfelde aan dat boompje. Wegklonen, of niet. Ik moet je toch gelijk geven. Zonder is beter. Bedankt voor je eerlijke mening.Henry schreef:Een mooie dieptewerking door de strakke lijnen, maar het boompje (die net "uit de route ligt") vraagt ook om de aandacht. Lijnen trekken naar links, boompje staat een beetje zielig rechts...

Graag gedaanGert64 schreef:Ik zal je eerlijk zeggen dat ik twijfelde aan dat boompje. Wegklonen, of niet. Ik moet je toch gelijk geven. Zonder is beter. Bedankt voor je eerlijke mening.

Als er weer mooie wolkenpartijen achteraan komen absoluut. Dat wisselvallige weer kan juist intressante foto's opleveren al ga ik nooit met regen weg of er moeten opklaringen voorspeld zijn. Goed op blijven letten dus en vooral heel goed naar de lucht blijven kijken. Nu had het bij deze foto niet zo heel veel zin, maar soms loont het om even te wachten. Met harde wind schuiven grote wolkenformaties schuiven redelijk snel op en dan kan het soms zo zijn dat het beeld nog intressanter wordt. Laarzen heb je keihard nodig met dit soort weer maar het scheelt dat ik niet het type ben voor lakschoentjes.Louise.V schreef:Mooi hoor en lekker apart![]()
Dit is nou iemand die heel blij is met al die regen de laatste tijd