Zwanenwater? Ik zie het verband tussen titel en foto niet, dat vraagt om een toelichting.
Verder vind ik het een lastige opname, met dichtgelopen plekken en overbelichte, vlekkerige wolken. Het meest aansprekende gedeelte van de opname is het bankje met de daarop vallend spannende licht.
AJL schreef:
Met zo'n tegenlicht kan je alleen donkere struiken bekomen. Is technisch toch heel logisch
Het kan wel . Maar gewoon lekker niet doen, vind hem heel mooi. Als je er nog wat meer contrast in gooit zou ik dat nogsteeds vinden! Maar hij is goed zo!
Knappe foto daar dit technisch gezien een forse uitdaging was. Als je niet voor HDR kiest heb je hier een enorm lichtverschil. De lichtere gedeelten zijn mooi belicht. Daar de donkere gedeelten veel tegen het licht afsteken zie je toch nog veel detail.
Er is veel donker waardoor mi het bankje wat minder opvalt (of voor sommigen juist meer...)
Ik zou mij kunnen vinden in het verwijderen van een stuk van de bovenkant en de linkerkant. Sfeer blijft, bankje komt wat groter in beeld...