Boomklever en keep

Onze gevederde vrienden
Sandra-S
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Boomklever en keep

Bericht Geplaatst:

@korandoke, Lightroom 3 gebruik ik inderdaad al voor de jpeg bestanden en ik vind t heel gebruikersvriendelijk, photoshop heb ik ook (een heel oude versie) en ben sinds kort bezig hiermee te oefenen.

Gisteravond heb ik de raw-bestanden omgezet naar jpeg met Adobe Camera Raw en ik ben zowat van mijn stoel gevallen hoe de foto's hier uitkomen :eek :jump wat een verschil met de software van Canon!!. Foto's die bestemd waren voor de prullenmand zijn opeens weer de moeite waard :D :D .

@Korandoke en Frans, jullie hebben geen idee hoe ik ermee geholpen ben!! :super :flowers hartelijk dank voor de tijd en moeite.
Omhoog Profiel Website Foto's
Sandra-S
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

@kolenkid, dank voor je uitleg en reaktie, we waren blijkbaar tegelijk aan het posten :) ik heb inmiddels een update geplaatst welke is geconverteerd met Adobe Camera Raw :) om het verschil te laten zien.
Omhoog Profiel Website Foto's
kolenkid
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Sandra-S schreef:@kolenkid, dank voor je uitleg en reaktie, we waren blijkbaar tegelijk aan het posten :) ik heb inmiddels een update geplaatst welke is geconverteerd met Adobe Camera Raw :) om het verschil te laten zien.
Hahahaha geeft niet dat we tegelijk aaan het posten waren

ik zou je Lightroom 4.3 willen aanraden, hier kan je zoveel meer uithalen en het is nog gebruiksvriendelijker geworden.
Als je raw gaat schieten kan je nog meer uit een foto halen!!
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Vogels”