50 mm 50 dagen project - Dag 50 / 50 -- Klaar!
- ArtenCo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik heb even je archief, welke hier op photodrome geplaatst staat, doorgenomen. Ik sluit me aan bij de woorden van Frans; je hebt een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt.
Ook deze vind ik prachtig, goed gezien, goed weergegeven en een mooie omzetting. Chapeau Bas.

Ook deze vind ik prachtig, goed gezien, goed weergegeven en een mooie omzetting. Chapeau Bas.
- Bas
- Lid

- Geslacht: Man
Dag 3. Deze dag is gedeeltelijk (letterlijk) in het water gevallen. Ik had een idee, maar op locatie bleek dat mijn statiefblokje nog thuis lag 
Toen alsnog een idee bedacht, en dat ook niet uit kunnen voeren vanwege de aanhoudende regen. Toen maar mijn andere bezigheid op deze zondag gefotografeerd, school. Snelle oplossing, omdat andere ideeen een voor een wegvielen vandaag. Hopelijk morgen weer een snel bewegende lucht, dan ga ik aan de slag met ND filter.

Toen alsnog een idee bedacht, en dat ook niet uit kunnen voeren vanwege de aanhoudende regen. Toen maar mijn andere bezigheid op deze zondag gefotografeerd, school. Snelle oplossing, omdat andere ideeen een voor een wegvielen vandaag. Hopelijk morgen weer een snel bewegende lucht, dan ga ik aan de slag met ND filter.

- jans pierre
- Lid

zeer mooie foto Bas
Gefeliciteerd met je TC
groetjes pierre
Gefeliciteerd met je TC
groetjes pierre
- Maurice78
- Lid

Hey
Vind dit een goede foto
kan zomaar in een tijdschrift terecht komen.
ach dat vergeten overkomt ons allemaal wel eens.
ik vergeet mijn CFcard nog al eens.
na 3x ligt er nu 1 spare in mijn auto in geval dat ;-0
Vind dit een goede foto
kan zomaar in een tijdschrift terecht komen.
ach dat vergeten overkomt ons allemaal wel eens.
ik vergeet mijn CFcard nog al eens.
na 3x ligt er nu 1 spare in mijn auto in geval dat ;-0