Nu je eigen foto in verschillende ruimtes kunnen bekijken.
- sugarman
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ja die schaduw rond de foto's maken was een lastig project maar na afgelopen donderdag had ik het ineens door 
momentum60, ok, op die manier kan altijd ja.
Ik dacht dat je het pad naar de Server en foto in een URL had gestopt.
Ik denk te moeilijk. Dat zal het zijn
Teranique, dan zijn er te veel mensen tegelijkertijd bezig en probeer het over een minuutje nog eens.
Dit probleem had ik al verwacht en ik moet iedereen een apart gebiedje gaan geven op de server om dit op te lossen. Wordt aan gewerkt
momentum60, ok, op die manier kan altijd ja.
Ik dacht dat je het pad naar de Server en foto in een URL had gestopt.
Ik denk te moeilijk. Dat zal het zijn
Teranique, dan zijn er te veel mensen tegelijkertijd bezig en probeer het over een minuutje nog eens.
Dit probleem had ik al verwacht en ik moet iedereen een apart gebiedje gaan geven op de server om dit op te lossen. Wordt aan gewerkt
- sugarman
- Lid

- Contacteer:
Hallo Bas, thx
en ik ben even op je website wezen kijken en dat heb je volgens mij met Wordpress gemaakt en ik ben ook daar benieuwd naar hoe dat gaat uit pakken.
Het is nu laat maar morgen ga ik in mijn eerste bericht uitleggen wat je daarvoor kan gaan doen en ook voor alle andere HTML en andere CMS systemen.
Het is nu laat maar morgen ga ik in mijn eerste bericht uitleggen wat je daarvoor kan gaan doen en ook voor alle andere HTML en andere CMS systemen.
- momentum60
- Lid

In het begin deed ie het goed, maar nu alleen maar veel tekst en plaatjes van anderen...
Overigens op Firefox, zal nu explorer eens proberen...
Nee, doet het ook niet....
Overigens op Firefox, zal nu explorer eens proberen...
Nee, doet het ook niet....
- sugarman
- Lid

- Contacteer:
Jullie zijn lekker aan het testen 
Het probleem met de vele rare teksten en plaatjes van een ander is als het goed is opgelost.
Dit kwam namelijk omdat er "rare" bestandsnamen werden geupload en daar kan een webserver en PHP niet tegen.
Oplossing is dat het bestandsnaam nu automatisch wordt hernoemd naar een "normale" naam.
Het probleem met de vele rare teksten en plaatjes van een ander is als het goed is opgelost.
Dit kwam namelijk omdat er "rare" bestandsnamen werden geupload en daar kan een webserver en PHP niet tegen.
Oplossing is dat het bestandsnaam nu automatisch wordt hernoemd naar een "normale" naam.
Laatst gewijzigd door sugarman op 13 feb 2013 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- momentum60
- Lid

Ik ga het weer proberen....
- CynthiaGimbrere
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Wat een geniaal idee!!!!
Echt super leuk!
Echt super leuk!
- momentum60
- Lid

Doet het prima nu !
- momentum60
- Lid

Blijven de foto's in het systeem staan want ik zie een aantal uploads van mij een paar keer terugkomen. Uploads die het gisteren niet deden....
- sugarman
- Lid

- Contacteer:
In mijn eerste bericht heb ik een uitleg gegeven wat er met de uploads gebeurd.
Ze worden wel op een gegeven moment verwijderd anders loopt de server vol en dat zal de provider niet echt leuk vinden en ik ook niet
Wat gister verkeerd is gegaan weet ik echt niet of dat nog op de server staat omdat ik niet weet wie wat heeft geupload.
Ze worden wel op een gegeven moment verwijderd anders loopt de server vol en dat zal de provider niet echt leuk vinden en ik ook niet
Wat gister verkeerd is gegaan weet ik echt niet of dat nog op de server staat omdat ik niet weet wie wat heeft geupload.
- sugarman
- Lid

- Contacteer:
Vanavond heb ik een update geplaatst en er is nu een mogelijkheid om een foto te voorzien van een gekleurde omlijsting naar keuze.
Een bug die er nu in zit is dat als een foto net niet vierkant is (bv. 799x800) dat die dan te groot in de ruimtes gezet gaat worden.
En ik kan vertellen dat bijna alle interieurfoto's die ik heb kunnen vinden gekocht zijn via Shutterstock.
Een bug die er nu in zit is dat als een foto net niet vierkant is (bv. 799x800) dat die dan te groot in de ruimtes gezet gaat worden.
En ik kan vertellen dat bijna alle interieurfoto's die ik heb kunnen vinden gekocht zijn via Shutterstock.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Hmm, geen enkele jpg bestand wat ik probeer wordt toegestaan (van 15K tot 256K geprobeerd), lijkt me niet in orde?