Het station van Lisse is tegenwoordig in gebruik als restaurant. Neemt niet weg dat de combinatie treinen, lange sluitertijden en het gebouw voor mij een mooie gelegenheid was om eens te oefenen.
Hieronder het resultaat.
F6.3 15sec 18mm ISO400
En hier de warme tinten wat getemperd.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden Bedankt voor het kijken.
Laatst gewijzigd door Annemiek op 17 feb 2013 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Prachtige foto dit, mooie nachtfoto. Heel erg fraai belicht, met perfecte lichtslagen van de trein. Restaurant is een mooi extraatje in de foto, dat maakt hem af.
Altijd leuk dit soort experimenten met een fraai resultaat. Trein sjeest zo hard door mijn scherm heen dat ik hem haast kan horen Zou persoonlijk het geel wat reduceren.
Tungsten, nog nooit van gehoord voor mijn google-sessie. Voor zover ik kon zien alleen te doen in ACR en niet in PS. Aangezien ik een kloonsessie heb gedaan bij deze plaat, het nu aangepast via een filter, die volgens mij bijna hetzelfde effect heeft. Zie update. Bedankt voor de tip!
Dank voor je toevoeging Industrial! Ziet er goed uit. Ga het zeker gebruiken een volgende keer. Was de eerste keer avondfotografie en vond het erg leuk, dus zal er denk ik nog wel meer mee doen.
update is stukken beter, maar die trein had voor mij helemaal niet gehoeven. Onderwerp is tenslotte het station, en dat zien we ook zonder die brede witte strepen wel.