Genie out of the bottle
- jans pierre
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
wauw prachtige foto
proficiat met je TC
de vriendelijke groetjes pierre
proficiat met je TC
de vriendelijke groetjes pierre
ah... TC... onverwacht. Be-dankt!
Overigens nog even toevoegen dat er geen cosmetische ingreep aan de foto gedaan is.
Alleen beetje ruis verwijderd.
Overigens nog even toevoegen dat er geen cosmetische ingreep aan de foto gedaan is.
Alleen beetje ruis verwijderd.
Felle zaklamp (en ik bedoel ECHT fel, theoretisch 950 Lumen) op een betonnen paaltje gezet.
Zelf donkere kleding aan getrokken, inclusief capuchon.
Camera eindje verderop neergezet, en vanaf zelfontspanner geschoten.
Tijdens de belichting de hand door de lichtbundel bewegen, en op de plaats waar de hand duidelijk moet zijn, de hand zo goed mogelijk stil houden.
De gebruikte zaklamp heeft een lens, hiermee kan ik de lichtstralen bundelen.
Ik heb de lichtstraal behoorlijk smal gehouden, om zelf niet in het licht te komen.
Zelf donkere kleding aan getrokken, inclusief capuchon.
Camera eindje verderop neergezet, en vanaf zelfontspanner geschoten.
Tijdens de belichting de hand door de lichtbundel bewegen, en op de plaats waar de hand duidelijk moet zijn, de hand zo goed mogelijk stil houden.
De gebruikte zaklamp heeft een lens, hiermee kan ik de lichtstralen bundelen.
Ik heb de lichtstraal behoorlijk smal gehouden, om zelf niet in het licht te komen.
- Greengrass
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Een foto met een sfeer die de fantasie van menig individu een bepaalde kant op kan sturen.
Ik kan mijzelf niet aan de indruk onttrekken dat deze spiraal opstijgt vanuit het midden van een seancetafel en dat er om heen de participanten in het donker zitten verstopt.
Gefeliciteerd met uw TC.
Ik kan mijzelf niet aan de indruk onttrekken dat deze spiraal opstijgt vanuit het midden van een seancetafel en dat er om heen de participanten in het donker zitten verstopt.
Gefeliciteerd met uw TC.
Allen bedankt voor de fijne reacties!
M'n bedoeling was ook om een soort spiraalvormig effect neer te zetten, als een soort opstijgende rook.
Greengrass schreef:Ik kan mijzelf niet aan de indruk onttrekken dat deze spiraal opstijgt vanuit het midden van een seancetafel en dat er om heen de participanten in het donker zitten verstopt.
M'n bedoeling was ook om een soort spiraalvormig effect neer te zetten, als een soort opstijgende rook.