De jaren 50 komen terug!!
Pin-Up girl
- flipjetiel44
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
leuke serie,en een vrolijk model.

- AJL
- Lid

De achtergrond van f1 en f2 is niet mijn ding....maar ik heb ze al gezien bij andere pinup foto's
Geef mij maar de f3 achtergrond of....wit
F4 en f5 zin duidelijk de leukste foto's
Al-bij-al een toffe reeks
Geef mij maar de f3 achtergrond of....wit
F4 en f5 zin duidelijk de leukste foto's
Al-bij-al een toffe reeks
- sugarman
- Lid

- Contacteer:
Leuk dat ik de TC heb binnen weten te halen 
Ze kwam met een koffer vol kleding binnen en samen hebben we onder andere dit setje uit gekozen.
Inspiratie heb ik uit mijn langetermijngeheugen gehaald en op internet heb ik de typische kleurtjes opgezocht.
Het ligt voornamelijk aan dit model dat het zo spontaan over komt en het ging ook achter elkaar door.
Mijn flitsset kon haar nauwelijks bijhouden in de hoeveelheid steeds verschillende poses die ze wist aan te nemen.
Al met al hadden we samen een hele leuke middag
Ze kwam met een koffer vol kleding binnen en samen hebben we onder andere dit setje uit gekozen.
Inspiratie heb ik uit mijn langetermijngeheugen gehaald en op internet heb ik de typische kleurtjes opgezocht.
Het ligt voornamelijk aan dit model dat het zo spontaan over komt en het ging ook achter elkaar door.
Mijn flitsset kon haar nauwelijks bijhouden in de hoeveelheid steeds verschillende poses die ze wist aan te nemen.
Al met al hadden we samen een hele leuke middag
- Inoordhof
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Gefeliciteerd met de TC en een vrolijke serie
Zit technisch tiptop in elkaar natuurlijk, het is alleen niet helemaal mijn smaak dus ik vind het moeilijk om commentaar te geven
Ik moet zeggen dat ik de letters bij foto 4 niet zo mooi over vind komen (het "Right Here"). Nummer 1 is mijn favoriet!
Zit technisch tiptop in elkaar natuurlijk, het is alleen niet helemaal mijn smaak dus ik vind het moeilijk om commentaar te geven
Ik moet zeggen dat ik de letters bij foto 4 niet zo mooi over vind komen (het "Right Here"). Nummer 1 is mijn favoriet!