1/1600
ƒ/8
ISO 800
500 mm

1/1600
ƒ/8
ISO 800
500 mm

Dat kun je wel zeggen ja dat ze flink zijn verzwakt. De ijsvogels die ik afgelopen weken heb gezien zagen er anders dan gezond uit.gpauwen schreef:Wat een bijzondere ontmoeting ! Prachtige opnames ! Het door jou beschreven gedrag komt denk ik door de kou. Helaas hebben de meeste ijsvogels de winter niet overleefd, en die het wel overleefd hebben zijn ernstig verzwakt. Goed voor de fotograaf, dan blijven ze tenminste stil zitten...

Ik had mijn teleobjectief zo weinig gebruikt dat ik hem wat meer uit de kast wou halen. Ik weet nu eindelijk een beetje hoe ik met de gebreken om moet gaanJulia-V schreef:Erg mooie platen,je boft maar dat je zo dicht bij kon komen Serrotone.
Ik zie steeds meer vogelplaten van je voor bij komen, je hebt een mooie nieuwe uitdaging gevonden zie ik .
Wel erg jammer dat het het wat minder gaat met dit mooie beestje.

Dat kun je wel zeggen. Maar niet alleen met fotograferen maar met een heleboel dingen in het leven.Teranique schreef:Foto 1 vind ik vooral heel mooi, het is een prachtig vogeltje die ik zelf nog nooit gezien hebt in het echt. Heel mooi verhaal er ook bij, ik zag je zo zitten genieten, mooi dat je daar de tijd voor nam, dat vergeten we nl nog wel eens, we kijken door de zoeker voor DE foto en vergeten te kijken ...