Underworld

Hier kun je je onbewerkte foto met bewerkte versie plaatsen
Plaats reactie
Hilda87
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

Underworld

Bericht Geplaatst:

Ik zag dit forum, en dacht, hier ga ik eens een heel oud stukje werk plaatsen. Ben vroeger best veel in Photoshop bezig geweest kwa graphics te maken. Toendertijd volgde ik een Leraar Beeldende Kunst en Vormgeving opleiding. We hadden een leuke project, waar we moesten uitbeelden wie we graag wilden zijn in onze dromen. Dit heb ik voor een klasgenootje gemaakt, die graag een 'vampier' wilde zijn in de film Underworld. De foto van haar heb ik genomen en verwerkt in photoshop zodat het lijkt alsof zij op de filmposter staat ipv de echte actrice :p. Heb wel meer van dit soort werk gedaan, alleen kan dat hier denk ik niet echt laten zien omdat het niet om mijn eigen fotografie gaat. (meer grafisch werk).

Dit is de originele filmposter (helaas in duits, kon geen groot genoeg plaatje in het Engels vinden).
Afbeelding

De bewerkte foto:
Afbeelding

Dit is werk van zo'n.... 6/7 jaar geleden?
Omhoog Profiel Foto's
momentum60
Lid
Lid
Geslacht: Man

Re: Underworld

Bericht Geplaatst:

Tja, met alle respect, ik vind het meer een kopie van..... Van een beeldende kunst studente mag je meer creativiteit verwachten.
En ik begrijp de redenering niet van: "Ik zag dit forum en ik ga eens een oud stukje werk plaatsen..."
Omhoog Profiel Foto's
TomPhotography
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Underworld

Bericht Geplaatst:

Het is inderdaad meer een kopie van bovenstaande, maarja, dat zou wel de bedoeling zijn geweest. Omdat je in opdracht van een klasgenoot werkte zal je eigen creativiteit misschien niet helemaal "gewenst" zijn. Wel had ik misschien even gelet op de belichting op het hoofd. Ook de houding van het hoofd van je klasgenoot is anders ten opzichte van de originele poster.
Omhoog Profiel Website Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Out of the box”