De wilde eend
- peter reinders
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ho ho Frans. Ik bivakkeer hier niet permanent.Frans schreef:jammer dat je de kans op een leermomentje hebt laten liggen.
- peter reinders
- Lid

- Contacteer:
Dank voor de genomen moeite Frans.
En inderdaad duidelijk verschil. Ik begrijp ook je punt. Maar of ik die tweede nu mooier vind? Ik vind hem er erg groenig van worden, toch? Waarschijnlijk zal dat wel dichter bij de werkelijke situatie liggen, maar ik twijfel.
Iedereen dank voor het reageren.
gr
Peter
En inderdaad duidelijk verschil. Ik begrijp ook je punt. Maar of ik die tweede nu mooier vind? Ik vind hem er erg groenig van worden, toch? Waarschijnlijk zal dat wel dichter bij de werkelijke situatie liggen, maar ik twijfel.
Iedereen dank voor het reageren.
gr
Peter
- Rob Olivier
- Lid

Ook namens mij bedankt voor de moeite Frans. Maar ook ik twijfel wat nu werkelijk de juiste kleuren zijn. Jouw versie lijkt me te groenig maar je gaf al aan dat je vanuit een didactisch oogpunt overdreef.
Inderdaad wat overdreven, maar in een minder overdreven versie is de aanwezige colorcast er wel degelijk uit. 
Laatst gewijzigd door Ab59 op 06 apr 2013 21:10, 3 keer totaal gewijzigd.
- starengine
- Lid

- Contacteer:
Zeer origineel en apart beeld.
mvg
mvg
- [saskia]
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Bij de foto van Frans lijkt het alsof het lekker weer is, de foto in origineel heeft kou grauw weer aan.. zo is het hoe ik het zie. Ik snap niet zo goed als die blauwe zeem er al in zou zitten wat dan het probleem is, het is niet storend en de meeste zien het niet eens en zoals ik het las zie jij het alleen van een schematje..