Mooi moment, serene sfeer. En toch twijfel ik over deze plaat.
De lijnen vind ik mooi... het schuine duin, de ronde zon, de rechte horizon. Helemaal leeg, dus vogeltjes als kadootje toegevoegd....
F5.6 1/250 130mm ISO125
Facebookwaardig (want daar zegt toch iedereen "mooi" ), maar hoor graag jullie mening
heb hetzelfde als Wim, denk als je wat van de onderkant afhaalt, ongeveer anderhalve cm je wat meer naar de ruimte van de zee getrokken word.
in zijn geheel vind ik het wel een top sfeertje met deze kleuren maar zoal gezegd denk iets te veel duin
Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden, de foto komt wat grauw op me over, maar dat was misschien ook wel de sfeer die je wilde hebben.
Begrijp ik het goed dat je de vogels erin geshopt hebt? Ze zien er een beetje vreemd, kartelig uit.
Voor mij een prachtige plaat, máár, ik zou er een héél eind vanaf halen, heb wat zitten rommelen, maar zou naar een vierkante crop gaan met nog maximaal 2cm zee, de rest voegt niks nieuws toe, dan heb je nog net de duin in een hoekje en gaat alle aandacht naar de mooie zonsondergang en de vogeltjes
Op facebook zag ik een kleine versie en vond die mooi.
Hier niet zo. Het duin is te pontificaal in beeld en de vogels .................... terwijl die toch de foto voor een deel maken.
Water, zon en lucht zijn fraai.