Vanmiddag een hele mooie wandeling gemaakt tussen Abcoude en Driemond. Mooie polderlandschappen, knotwilgen en er zouden ook restanten van verdedigingslinies te zien zijn. Wij zijn niet verder gekomen dan een paar heuveltjes en het fort hebben we gemist, omdat we zo lekker aan het lopen waren, dat we het voorbij zijn gelopen
Wel onderstaande plaatje kunnen maken
Met kader
F5 1/1000 20mm ISO100
En zonder
En een update zonder fietsers (heb er zelf ook lang over zitten twijfelen, maar vind zonder toch ook wel heul erg mooi.
Bedankt voor het kijken
Laatst gewijzigd door Annemiek op 28 apr 2013 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Prachtig, zit nu zelf in een koud en regenachtig Spanje. Zou bijna in Holland willen zijn. Zonder kader vind ik echter en dit is toch 100% puur natuur.
Heerlijk laag standpunt dat de de foto goed doet. Moie frisse voorjaarskleuren waar we zo naar verlangt hebben. Je aou haast vragen om je camera half onder water te douwen, zodat je ook nog de vissen onder de waterspiegel mee had genomen. Mooi gedaan
Vind het zelf altijd zo lastig... met acteurs in beeld, zonder....?? Vond het hier matig, maar was blij dat ze er waren. En omdat er toch vaak positieve reacties komen als je 'iets' erbij hebt in een foto ervoor gekozen hem dan ook te plaatsen met fietsers.
Maar als ik ze zo naast elkaar zie.... vind ik zonder toch mooier Haha.