Maandopdracht April 2013: Pipanda
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Eigenlijk is dit vals spel om zo'n lief knuffelig hoopje in de strijd te gooien met zijn niet te meten knuffelfactor
Prachtig standpunt, extreem laag. Scherp, met fraai zicht op zijn eigenwijze kopje. Sfeervol met de rimpeling en de spiegeling in het water. Subtiele bokeh bubbles in de achtergrond...
Topper dus
Prachtig standpunt, extreem laag. Scherp, met fraai zicht op zijn eigenwijze kopje. Sfeervol met de rimpeling en de spiegeling in het water. Subtiele bokeh bubbles in de achtergrond...
Topper dus
- pipanda
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Allemaal bedankt voor jullie reactie
Henry; Geen idee welke foto je bedoelt want ik heb er al meerdere gemaakt van eendjes en ganzen
Mendel; Valt toch nog niet mee hoor om 1 van die eendjes in zijn eentje op de plaat te krijgen
. ze waren toen met ze 8-ten + moeder eend. nu zijn er helaas nog maar 7. Ongetwijfelt ga ik jullie een poosje vervelen met deze eendjes want ze wonen voor mijn deur.
Ik heb dus de laatste dagen een "paar" foto'tjes gemaakt
En daar ga ik nog wel even mee door als de eendjes tenminste niet gesnaaid worden door meeuwen, reigers, snoeken en andere eendjes eters.
Henry; Geen idee welke foto je bedoelt want ik heb er al meerdere gemaakt van eendjes en ganzen
Mendel; Valt toch nog niet mee hoor om 1 van die eendjes in zijn eentje op de plaat te krijgen
Prachtige foto!
- Rob Olivier
- Lid

Op de valreep een zeer fraaie inzending. Succes! 
- Henry
- Lid

Ik had deze in gedachten https://www.photodrome.nl/forum/viewtop ... =97&t=7792pipanda schreef:Allemaal bedankt voor jullie reactie![]()
Mooie bijdrage suc6