Project Straatfotografie (integratie)
- gjdenbesten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
Vandaag op het gerenoveerde Haarlemmerplein te Amsterdam kwam ik deze 4 mannen tegen. Twee culturen gezamenlijk op het " Leugenbankje". Toch twijfelde ik of de Nederlandse mannen ook met de Turkse mannen in gesprek waren (geweest). Wat weer erg stom was, is dat de Turkse mannen geld vroegen voor de foto....
Ze zullen het misschien wel het meeste nodig hebben. Sla je slaatje hebben ze dus goed van ons afgekeken
.

Laatst gewijzigd door gjdenbesten op 02 mei 2013 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- gjdenbesten
- Lid

Ik vraag altijd of ik kan pinnen?Antje schreef:mooie foto maar heb je dan ook werkelijk betaald ? en zo ja, hoeveel ?
- Annemiek
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
De combi is wel heel leuk zo, maar ik betwijfel of ze inderdaad met elkaar in gesprek zijn geweest, haha. Het verschil tussen de linker twee, die gewoon lekker doorgaan met kletsen en de rechter twee, die er echt voor zijn gaan zitten, is ook wel grappig.
Leuke plaat, maar voor ik geld had gegeven...
- gjdenbesten
- Lid

goed lezen...nul, noppes, nada!bjornc schreef:Leuke plaat, maar voor ik geld had gegeven...
Ah 't antwoord had ik effe niet gezien idd.
- fran
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Op zich een goede plaat maar jammer dat die twee er zo duidelijk voor gaan zitten, dat doet voor mij een beetje afbreuk aan het begrip straatfotografie. Als het er een was geweest dan had ik er een ander gevoel bij gehad, nl eentje die niet bij het gesprek betrokken wordt of wil worden en een beetje stuurs voor zich uit kijkt. (kan je het nog volgen?)