Kleuren en contrasten zijn licht en warm, met een vriendelijke onscherpte in de achtergrond
Jong geleerd, oud gedaan
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Hij is mooi, herhaling in beeld en pose, goede scherpte, alleen iets meer naar voren op het jong dat op de moedereend denk ik.
Kleuren en contrasten zijn licht en warm, met een vriendelijke onscherpte in de achtergrond
- pipanda
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mendel; klopt ik richt mij ook voornamelijk op het kleine grut als die in de scherpte diepte valt vind ik dat meestal al goed. Hier had het natuurlijk wel leuk geweest als de kop van moeder eend ook scherp was geweest. Maar ik weet niet of dan de achtergrond ook nog zo rustig zou zijn.
Deva; ook bedankt voor je reactie
Vooral die moeder ziet er niet uit zo 
Deva; ook bedankt voor je reactie
Prachtig tafereel, en goed vastgelegd.
Ik heb het gevoel dat er een lichte sluier over de foto hangt; mag iets meer contrast hebben.
Ik heb het gevoel dat er een lichte sluier over de foto hangt; mag iets meer contrast hebben.
- Rob Olivier
- Lid

- Geslacht: Man
Leuk! 
- pipanda
- Lid

- Contacteer:
Allemaal bedankt voor jullie reactie
Bjornc; Ik vermoed dat wij een andere smaak hebben kwa contrast want ik heb net bij een foto van jou gezegd dat ik het contrast te hoog vond. Het kan ook zijn dat jouw scherm veel lichter staat als mijn scherm
Henry; deze beestjes zijn heel erg bevriend met onze buren dus niet echt bang voor mensen, alhoewel ik denk dat ze wel weggaan als je te druk bent in hun buurt.
Bjornc; Ik vermoed dat wij een andere smaak hebben kwa contrast want ik heb net bij een foto van jou gezegd dat ik het contrast te hoog vond. Het kan ook zijn dat jouw scherm veel lichter staat als mijn scherm
Henry; deze beestjes zijn heel erg bevriend met onze buren dus niet echt bang voor mensen, alhoewel ik denk dat ze wel weggaan als je te druk bent in hun buurt.
Zou kunnen, ik zit 2 standen van de max af bij mijn Macbook.pipanda schreef:Bjornc; Ik vermoed dat wij een andere smaak hebben kwa contrast want ik heb net bij een foto van jou gezegd dat ik het contrast te hoog vond. Het kan ook zijn dat jouw scherm veel lichter staat als mijn scherm![]()
Maar heb hem ook op die stand gekalibreerd. (nu 2 weken geleden)
Maar als ik op jouw foto mijn scherm minder helder schakel, blijft het gevoel van een sluier over de foto.
- pipanda
- Lid

- Contacteer:
Allemaal weer bedankt voor jullie reactie

Tja dan zal het een andere smaak zijn, ik zie het in ieder geval nietbjornc schreef:Zou kunnen, ik zit 2 standen van de max af bij mijn Macbook.pipanda schreef:Bjornc; Ik vermoed dat wij een andere smaak hebben kwa contrast want ik heb net bij een foto van jou gezegd dat ik het contrast te hoog vond. Het kan ook zijn dat jouw scherm veel lichter staat als mijn scherm![]()
Maar heb hem ook op die stand gekalibreerd. (nu 2 weken geleden)
Maar als ik op jouw foto mijn scherm minder helder schakel, blijft het gevoel van een sluier over de foto.