De foeragerende zwaan...

De liggende zwaan...

Henry schreef:Dank jullie wel.
Probleem met vogels is dat ze niet de dingen doen die jij op dat moment wilt dat ze doen
valt mee, ze zijn aan te sturen en te voorspellen
Daarnaast moet het weer (zon)
vroeg op en het 1ste licht pakken
en de omgeving (achtergrond) ook meezitten.
kun je voor zorgen

1 week geleden heb ik 1 koppel roodborsttapuiten gevonden, deze heb ik geobserveerd waar zit hun uitkijkpost, aanvliegroute, rustplek enz..volgende stap is bekijken of op 1 van de plekken het 1ste of laatste licht valt, aan de hand daar van kijk ik welke plek de mooiste doff heeft en zitplek bevat..vanavond voor het 1ste 3 uur in de auto gezeten en geknald, missie geslaagdHenry schreef:Martijn, dank voor je reactie.
Ik ben benieuwd hoe je vogels weet aan te sturen en de omgeving weet te beïnvloeden. Ik heb het geprobeerd, maar kennelijk heb ik er nog onvoldoende tijd aan besteed.
Deze foto is teruggebracht tot een centraal geplaatste ovaal. In de hoeken en nabij de randen zit dus geen detail, is opgevuld met een witte kleur. Daarnaast heb ik over de witte plaat een soft glow effect gegooid wat de doortekening ook niet ten goede komt. Het origineel bevat nog wel doortekening in het wit, maar is veel minder (spier)wit