Eenzame fietser
Een hele mooie top 
- Gino2002
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ja we hebben een fiets/fotografeer familie, maar deze fietser was een vreemde. Ik heb gewacht nog om de foto te maken zodat de fietser een beetje in het hoekje was.Frans schreef:mooie foto.
fijne kleuren, mooi van licht, goed plekje en ja jullie hebben iets met fietsen in de familie geloof ik.
- Frans
- Lid

ja dat is prima anders had hij (denk ik) behoorlijk verscholen achter de gele bloemen gezeten.
wat ook is in mijn ogen dat hij nu duidelijk het beeld uit fietst. had je hem meer naar links dan had je waarschijnlijk de opmerking gehad dat meer ruimte in de fietsrichting mooier was geweest.
zeg ik het een beetje duidelijk?
wat ook is in mijn ogen dat hij nu duidelijk het beeld uit fietst. had je hem meer naar links dan had je waarschijnlijk de opmerking gehad dat meer ruimte in de fietsrichting mooier was geweest.
zeg ik het een beetje duidelijk?
- wilw
- Lid

- Contacteer:
de fietser is net de blikvanger die de foto beter maakt imo
meer naar links had ie er zo pietepeuterig/verscholen opgestaan dat dat teniet was gedaan
maar nu ik zo zit te kijken, het linker gedeelte net voorbij het riet eraf ... volgens mij ligt de focus dan nog meer op de fietser en geeft nog meer diepte ... 't is maar een idee
meer naar links had ie er zo pietepeuterig/verscholen opgestaan dat dat teniet was gedaan
maar nu ik zo zit te kijken, het linker gedeelte net voorbij het riet eraf ... volgens mij ligt de focus dan nog meer op de fietser en geeft nog meer diepte ... 't is maar een idee
- Rob Olivier
- Lid

Mooie foto zeg, gefeliciteerd met je welverdiende TC! 
Gefeliciteerd met je TC
- Sierra November
- Lid

"Hoe sterk is de eenzame fietser
Die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind.
Zichzelf een weg baant ...
Leuke foto.
- Antje
- Lid

- Geslacht: Vrouw
was ook het eerste dat bij mij op kwamSierra November schreef:"Hoe sterk is de eenzame fietser
Leuke foto.
Proficiat met je TC !!