Ik weet eigenlijk niet zeker of een zeezicht bij landschappen hoort. Gisteren gemaakt tijdens een schitterende fietstocht in een natuurpark langs de kust.
Mooi de horizon bovenaan, leuk dat het land links in de hoek is te zien en de horizon staat recht
Als je nu nog die man zijn hemd rood kleurt hebt je een sterker beeld denk ik...mooi
Horizon goed hoog in de opbouw, fijne diepte langs de rotsen richting zee. Twijfel een beetje over de man, voor mij nu eerder storende. Als onderwerp had ik zelf gekozen om dan de man wat prominenter te platen
Ik heb voor plaatsing erover getwijfeld of ik mijn man moest wegclonen. Maar zelf vind ik het kleine en nietige van een persoon de overige natuur versterken.
Fraaie plaat. Misschien dat ik met Mendel meega wbt de man. Wanneer hij bijv. gestaan had, was hij een beeldvullender onderwerp geweest, en diende een grotere rol in het beeld. Maar zonder de man, zou de foto ook weer erg leeg zijn.
Ik weet het niet.
Bedankt voor jullie positieve reacties. Dat enkele dachten dat de man een vogel was vind ik leuk, want met de persoon wilde ik de grootsheid van de rotsen benadrukken. Zwart-wit foto's vind ik zelf vaak geen verbetering. Tot ongeveer mijn 14e kon ik het me jammer genoeg niet permitteren kleurenfoto's te maken. Ik meen me te herinneren dat je daar ongeveer fl. 1,00 per stuk voor kwijt was. Portretten vind ik wel vaak mooi in zwart-wit, maar dat is dan vaak een nostalgisch gevoel. Groetjes