In de Oostvaardersplassen was een heel gebied met bomen... omgewaaid, treurig, grimmig... en toch groeide een groot deel gewoon door in de aangepaste vorm. Een bijzondere gewaarwording waar ik graag nog een keer naar terug ga om langer rond te lopen met de camera.
Een omzetting naar zwart-wit zag ik aldaar al voor me.. klopt voor mijn gevoel bij het plaatje.
F7.1 1/640 18mm ISO200
Hoor graag wat jullie ervan vinden.
titel is zonder meer goed gekozen, door de omzetting en toning wordt het geheel versterkt.
Ik verwacht ieder moment kerels met berenvellen die elkaar met een knots te lijf willen gaan (figuurlijk gesproken dan )
de omzetting doet het zeker goed hier! Ik kan dat soms ook hebben, dan zie je iets en dan zie je al voor je hoe je dat op de foto wilt en hoe het eruit ziet als ie helemaal af is.
Dank jullie wel.
Vaag; ik denk dat als ik de lucht nog meer aan zal zetten, de plaat nog drukker zal worden. Hier kies ik dan ook niet voor. Maar wel bedankt voor het meedenken.
Nee zou zeker geen goed idee zijn om de lucht nog meer aan te zetten.
Zo krijgen de grillige bomen de aandacht mooi die ze verdienen ,engeven ook de goede sfeer,die je in gedachte had.
Mooie plaat, ik vind de lucht prima zo, heb persoonlijk het idee dat als je de lucht nog meer aan gaat zetten de plaat toch te druk gaat ogen.
Ik zou em zo laten