Je kunt niet iedereen opjutten om mee te doen aan de maandopdracht zonder zelf mee te doen. Toch?
Zwanen met jongen zijn best enge beesten. Ze houden je in de gaten, blazen af en toe en pa zwaan zwemt soms jouw kant op. Op een Canon 7D is 250 mm. niet echt veel als je geen held bent en afstand houdt.
zwanen hebben genesteld in de tuin van mensen hier vlakbij. zijn nu een paar dagen oud.
voor landvogels heb ik gewoon de kennis, de spullen en het geduld niet.
Mooie foto met die donsbolletjes achter mama zwaan. Ik weet ook een zwaan op een nest en het kan niet lang meer duren totdat de eieren uitkomen en ze zit gewoon naast de doorgaande weg weg maar ik durf niet dichtbij te komen, ik heb al helemaal niet genoeg zoombereik en dus geen foto's en een klap van de vleugels wil ik ook niet . Die komen hard aan zeggen ze maar oh wat zou ik graag die jongen willen zien.
Blaffende honden bijten niet... of.... blazende zwanen... .
Neemt niet weg dat je wel voorzichtig moet doen, maar binnen de 250mm moeten er wel mogelijkheden zijn.
Goeie inzending, al ga ik wel mee met de commentaren over scherpte en speelsere opbouw
Leuke inzending Frans, we hebben hier ook zo'n koppel met jongen zitten.
Ik ben soms wel eens te overmoedig en niet echt bang maar doe toch echt wel een stapje terug als pa zwaan echt boos word.
Gelukkig is het vaak meer dreigen dan dat ze zomaar aanvallen hoor.