Dik
Foto 'lijst'om digitale foto
-
Angelphotograpy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Bij somige van jullie zie ik een een rand om de foto (een soort lijst) met welke software is dat om de foto te maken het liefst zou ik daar een gratis progje voor willen gebruiken
Dik
Dik
-
Angelphotograpy
- Lid

- Contacteer:
Ik heb fotoshop 5.5 als het daarme kan zou ik graag van iemand hooren hoe ik dat doe
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ken 5.5 niet maar ga er van uit dat hij vwb de kadering hetzelfde is als 7
Wat ik zelf doe:
-fotoverkleinen naar gewenst formaat
-onder tabblad afbeelding -> canvas grootte kiezen
-doe zelf altijd een randje van 10 pixels, dus bij breedte 10 en bij hoogte 10 extra erbij
Maar je kunt je natuurlijk zo groot maken als je zelf wil. Hoe meer pixels hoe groter die word en ook de kleur kun je zelf kiezen in je palet. De onderste van de 2 word altijd gebruikt.
In 7 zitten ook standaart kaders onder de filters maar die kan ik zo snel niet vinden. Kweet ook niet of die in 5.5 zitten. Hoop dat je er wat aan hebt, succes!
Wat ik zelf doe:
-fotoverkleinen naar gewenst formaat
-onder tabblad afbeelding -> canvas grootte kiezen
-doe zelf altijd een randje van 10 pixels, dus bij breedte 10 en bij hoogte 10 extra erbij
Maar je kunt je natuurlijk zo groot maken als je zelf wil. Hoe meer pixels hoe groter die word en ook de kleur kun je zelf kiezen in je palet. De onderste van de 2 word altijd gebruikt.
In 7 zitten ook standaart kaders onder de filters maar die kan ik zo snel niet vinden. Kweet ook niet of die in 5.5 zitten. Hoop dat je er wat aan hebt, succes!
-
Angelphotograpy
- Lid

- Contacteer:
Ik zal het vanavond eens uit proberen al vast bedankt
- Ynske
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
als je bordermaker installeerd (te vinden op https://www.bordermaker.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;) dan kun je dat heel gemakkelijk laten toepassen op je foto's eventueel ook met watermerk/naam etc
- EssoX
- Lid

Is een vrij simpel programma, maar volgens mij ook vrij beperkt.Ynske schreef:als je bordermaker installeerd (te vinden op https://www.bordermaker.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;) dan kun je dat heel gemakkelijk laten toepassen op je foto's eventueel ook met watermerk/naam etc
Erg makkelijk in gebruik, dat wel..
Groeten Ferry