maar wel binnen gemaakt. Ben een beetje met mijn camera aan het stoeien en probeer eens wat anders als mijn veilige havens. Benieuwd wat jullie er van vinden. Kom maar op met jullie ongezouten mening.....iets minder zout mag ook.
Update
Laatst gewijzigd door Fotosmurf op 13 jun 2013 15:51, 3 keer totaal gewijzigd.
Over dat soort dingen twijfel ik dus vaak Bas. Zonder knopjes ook mooi maar met knopjes zie je direct waar het over gaat. Misschien smaak. Dank voor je reactie.
Rolf ik miste je toen ik Bas antwoordde. Fijn dat je al een tijdje naar mijn foto zit te staren. Wat wil ik je laten zien, eigenlijk niks. Vond het gewoon een mooie foto. Moet er altijd een reden zijn waarom je iets plaatst of maakt. Mag het niet gewoon mooi zijn. Ik zie wel eens dingen in het gewone leven waarvan ik denk doe maar niet en geef maar aan de vuilnisman en die zegt weer wat moet ik er mee. Anderen noemen het dan kunst en ineens vinden het een hoop mensen weer mooi. Smaken verschillen.
wat is het verschil met de originele en de update kan geen verschil zien inmidels veranderd mooi staarplaat geworden dan zie je de patronen veranderen.
Leuk om buiten je comfortzone te gaan hè? Ik vind de update, zonder de knopjes, een heerlijke abstracte plaat waar je inderdaad duizelig van wordt als je er lang naar kijkt.
Dank voor de positiviteit. Annemiek het is wel leuk om een keer te doen maar weet niet of het mijn ding is. Maar je weet maar nooit he. Bjorn, misschien ga ik dat nog wel doen ook.