Allen dank voor de reacties.
Rob, ik wist niet dat je nog steeds in Katwijk woont, ik dacht dat je er vandaan kwam en was verhuist. Misschien kom ik je nog wel eens tegen, of ben ik je al tegen gekomen, er lopen deze tijd zoveel mensen met camera
@Rob: joh, en aan de boulevard nog wel. Maar je zal er je redenen vor hebben.
@ Thom, dank je, ben het met je eens hoor, hoop snel weer eens op pad te kunnen met een wat mooiere lucht en statief, dat zal helpen.
Mooi beeld, toch denk ik dat hier nog iets meer uit te halen valt door er ietsje meer pit in te brengen en aan de linkerkant nog een heel klein stukje af te snijden zodat het hoge gebouw daar er net af valt, mijn ogen worden heen en weer gestuurd tussen dat gebouw en de vuurtoren.
Ook dank Bob en Iew voor de reacties en tips.
Ik heb er overigens bewust voor gekozen om de horizon rond het midden te houden, leek me beter voor het spiegel effect.
De spiegeling is goed gezien.
Verder vind ik het niet heel boeiend. Foto mist noodgedwongen vanwege de weersomstandigheden die nou net wel die spiegeling geven te veel aan kwaliteit.
Nee, in tegendeel Iew, thnx!!
Duidelijke verbetering. Heb zelf overigens ook wat met de schuifjes van helderheid en contrast gespeeld, maar dat ging niet meteen goed, en het was laat gisteren avond. Zal ik nog eens wat mee oefenen.