Jij vindt hem leuk en dat is het voornaamste!!!! Mijn keuze zou het eerlijk gezegd ook niet zijn, maar bedenk dat mijn, Harry's en alle overige reacties persoonlijk zijn............
Ik weet zelf eigenlijk niet of ik hem leuk vindt. haha Vind hem wel iets hebben, maar ook weer niet genoeg. Misschien komt het omdat ik zelf weet hoe de foto in elkaar zit.. Zoekertje heeft wel een punt wat betreft dat het lijkt dat het twee foto's zijn, maar dat is het toch niet.
Het is geen luxaflex maar wel een rolgordijn, met streepjes.
En ik weet al waarom ik het iets vindt hebben. Dat komt doordat als ik het zie een fijn gevoel krijg, betekent namelijk dat smorgens het zonnetje lekker schijnt als ik ga ontbijten. Als je dat gevoel er niet bij hebt stelt het plaatje inderdaad niet veel voor.
Ik voel een soort van spanning in deze plaat. Misschien vooral door de schaduwen. Of de strepen een meerwaarde hebben daar ben ik nog niet uit. Maar het lijkt me wel een leuk beeld voor een of ander spannend boek...
Aparte plaat, eentje met een apart beeld en eentje waarbij je je afvraagt of deze nu door de photoshop is ontstaan of zo uit de camera komt. Voor mij een geslaagde foto