Dit zag vanuit mijn ooghoek wel, maar was net te laat....varen en tussen twee mensen door fotograferen is niet zo makkelijk tegelijk. Mooi beeld, prachtig gevangen, maar lijkt wat groen op de zwaan of vergis ik me? Mooi moment op een mooie gezellig dag. Meer dan 8 uur in de Biesbosch geweest. Ik heb genoten.
Prachtmoment!!! Super!
Lijkt idd wat groenzweem over te liggen maar het stoort me geenszins..............
Maar ik zou m toch eens willen zien zonder dat groenige...........
Het groenige zit in 't orgineel ook, ik denk dat 't komt omdat er gewoon een hoop groen daar in de buurt is, dat ook nog eens wordt weerspiegeld in 't water.
Maar ik heb er een update bij gezet, hoop dat deze beter is.
Ja hoor weer een fraai beeld met bijzondere pose .
Blijkbaar wat somber weer mede waardoor het groen van het riet wat aan de fletse kant lijkt te zijn cq. is geworden door de correctie op de zwaan.(?)
Ik ken dan ook briljanter - en scherpere - foto's van jou, maar de pose maakt heel veel goed.
@Roquirocks, het was inderdaad bewolkt weer, gelukkig maar, want in de volle zon valt 't niet mee om zo'n witte zwaan goed te belichten.
Met de scherpte zit 't in bij deze volgens mij wel goed, maar is wel gemaakt vanuit een langzaam varend bootje op de Biesbosch.