Pelikaan, niks meer en niks minder. Het was totaal zon op deze dag dus best wel veel problemen met overbelichting maar komt deze foto er een beetje goed vanaf?
update:
Laatst gewijzigd door ytje123 op 11 jul 2013 22:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Belichting lijkt hier goed, doortekening te zien, geen echt overbelichte plekken.
Had liever de gehele achtergrond zwart gehad, blaadjes voegen niet zoveel toe voor mij.
Mis een beetje de scherpte, kan ook je exif niet zien, derhalve geen idee waar 't mogelijk aan zou kunnen liggen, was anders wel een fraaie plaat geweest
Ytje123: je foto werkt als hyperlink doordat de code tussen url tags staat.
dat is niet de bedoeling. graag even aanpassen in het bewerk menu onder je topic.
De url tags kun je standaard weglaten als je even je settings bij photobucket aanpast.
Open een foto en ga naar 'Update link options', hier moet je het vinkje wat voor 'Link back to albums' verwijderen.
@ Frans: Ik heb niks anders gedaan als anders met uploaden vanaf photobucket maar ik heb hem opnieuw geplaatst en dat vinkje uitgezet dus hoop ik dat hij nu goed is.
@Erik: ja de scherpte zal wel door de f3.5 komen. Had niet goed naar de instelling van het diafragma gekeken.
zowiezo geen verkeerde !
je update onthuld echter opeens andere mogelijkheden
zou zeggen ga er eens creatief volledig mee los
er zit meer in dan je denkt !!
Wat denk je van de vogel blauw maken en hem Pino noemen?
Grapje, maar ik snap wat je bedoelt. Ik probeer ook wel eens wat uit maar gooi het dan weer in de prullenbak denkend dat het toch niks is. Ik heb nu paintshop pro ultimate met nikfilters en eerlijk gezegd kun je daar erg leuk mee fotoknutselen dus wie weet wat er nog uitrolt voor foto.