Zwart-wit week (Inschrijven gesloten)
neem aan dat je pauze hebt?
- Remkodevos
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
De vorige keer kwam er voor het werk wat tussen. Ik hoop dat het nu rustig blijft.
Ik heb nog nooit wat met zwart-wit gedaan maar wil graag eens kijken en een en ander leren van jullie
Ik zou graag mee doen en vooral eens willen kijken of ik wat plaatjes kan maken die het in zwart-wit goed doen.
Wil je me op de lijst zetten?!
Ik heb nog nooit wat met zwart-wit gedaan maar wil graag eens kijken en een en ander leren van jullie
Ik zou graag mee doen en vooral eens willen kijken of ik wat plaatjes kan maken die het in zwart-wit goed doen.
Wil je me op de lijst zetten?!
- wilco
- Lid

- Geslacht: Man
Hoi
Ik had de laatste week problemen met mijn internet, ik werd er steeds uit gegooid.
Dus ik heb nergens op kunnen reageren... Even een onnozele vraag
De zwart/wit week .. moeten de foto's in het zwart/wit genomen worden of mag je die later omzetten.. of zie je dat aan de foto's?
Ik wil wel mee doen als het mag
Ik had de laatste week problemen met mijn internet, ik werd er steeds uit gegooid.
Dus ik heb nergens op kunnen reageren... Even een onnozele vraag
De zwart/wit week .. moeten de foto's in het zwart/wit genomen worden of mag je die later omzetten.. of zie je dat aan de foto's?
Ik wil wel mee doen als het mag
op zich niet zo heel moeilijk hoor loniek....gewoon in die week elke dag een nieuwe zw/w foto en hier plaatsen.....ff je eigen topic aanmaken en dan moet het goed komen 
-
suzanne24
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Het klinkt als een echte uitdaging...maar die wil ik wel aangaan.
Zwart/Wit...erg moeilijk
Elke dag een foto.....nog veel moeilijker
en het zullen ook nog eens mijn eerste uploads op dit forum zijn.
Maar schrijf mij er maar bij, ik ga gewoon mijn best doen.
Suzanne
Ps. Mag je niet op een dag proberen wat meer foto's voor de hele week te maken???
Zwart/Wit...erg moeilijk
Elke dag een foto.....nog veel moeilijker
en het zullen ook nog eens mijn eerste uploads op dit forum zijn.
Maar schrijf mij er maar bij, ik ga gewoon mijn best doen.
Suzanne
Ps. Mag je niet op een dag proberen wat meer foto's voor de hele week te maken???