Maar gisteren onder een fiets tochtje zag ik er twee fladderen ,avonds terug gegaan(19uur)

Bob Photo schreef:haha... maar ik ben blij voor jou natuurlijk! en goed dat je bent teruggegaan want het resultaat mag er wezen....
persoonlijk zou ik hier in de buurt wel weer eens wat anders willen zien.... het barst hier van de blauwtjes maar de rest laat het een beetje afweten...

Bob Photo schreef:haha... maar ik ben blij voor jou natuurlijk! en goed dat je bent teruggegaan want het resultaat mag er wezen....
persoonlijk zou ik hier in de buurt wel weer eens wat anders willen zien.... het barst hier van de blauwtjes maar de rest laat het een beetje afweten...

Dicasa.nl schreef:Bob Photo schreef:haha... maar ik ben blij voor jou natuurlijk! en goed dat je bent teruggegaan want het resultaat mag er wezen....
Precies hetzelfde als hier Bob, het stikt hier van de Blauwtjes maar voor de rest vind ik bijna niks. 's Morgens vroeg zie je de Blauwtjes met 10-tallen op hun rustplekjes hangen.